Byg-E

Har du internet- har du EDI!

Har du savnet at kunne modtage ordrer og sende ordrebekræftelser samt fakturaer via EDI, så har du nu muligheden via en helt almindelig hjemmeside igennem byg-WebEdi.


Spar tid på ordremodtagelser

Mange af jer, der endnu ikke er på EDI ved, at det kan tage forholdsvis lang tid at modtage ordrer pr. telefon, fax, mail m.m. og når samhandelsaftaler indgås kræver flere og flere byggecentre- og indkøbskæder, at de skal kunne afgive ordre via EDI og ikke mindst at de skal modtage ordrebekræftelser. Med byg-WebEdi kan du spare tid ved at modtage ordrer via EDI.


Forældet ERP-system?

Kan jeres ERP-system ikke håndtere EDI kan du nu ånde lettet op, da det eneste, der kræves er en internetforbindelse. Du logger blot ind på byg-WebEdi’s hjemmeside og har dermed adgang til de ordrer, du har modtaget via EDI fra byggecentrene. Med byg-e’s byg-WebEdi kan du modtage ordrer døgnet rundt, kunderne kan afgive ordrer uden afventning på telefon eller mail samtidig med, du sparer tid. Oveni det tilbyder byg-e gratis support, hvis behovet skulle opstå.


Send nemt en ordrebekræftelse

Mange af byggecentrene ser gerne, de får en ordrebekræftelse og det kan du let med byg-WebEdi. Du kan konvertere ordren, du har modtaget via EDI til en ordrebekræftelse. Du kan inden afsendelse ændre antallet, prisen, give rabat m.m. Dermed kan I undgå misforståelser. Dine kunder vil dermed opleve større tryghed og tilfredshed ved at handle med jer.


Faktura via EDI

Når du har modtaget en ordre i byg-WebEdi kan du nemt sende en ordrebekræftelse på ordren, men du kan også sende en faktura via EDI. Du kan vælge at følge ordren igennem alle skridtene fra ordre til ordrebekræftelse for til sidst at lave en faktura på ordren, men hvis du har modtaget en ordre på mail eller lignende kan du også manuelt oprette en faktura i byg-WebEdi. Systemet gemmer oplysningerne om kunden fra gang til gang og dermed kan du spare tid, da du ikke behøver at indtaste alle oplysningerne igen.


… og meget mere

Foruden EDI- ordrer og fakturaer, muligheden for at sende ordrebekræftelser og manuelt indtaste en faktura får du også statistik over antal modtaget ordrer, sendte ordrebekræftelser og fakturaer med i pakken. Vi har også inkluderet Message Tracking, hvor du kan følge ordren fra start til slut og følge med i om et EDI-dokumentet er fejlet. Derudover kan du oprette flere brugere, såfremt dette ønskes. Alt sammen til en konkurrencedygtig pris.

Link til priser